tinggal kan link anda kat sini (^_^)

BLOGGER TERBAIK

Pages

Saturday, October 30, 2010

jom merapu

 memandangkan petang ni aku tak ade ape yang nak buat dan tak ada idea nak buat esemen, jd aku ambil keputusan untuk ber"blogging" hehehe..

tadi aku keluar ngan kak fasha pergi medan gopeng... pergi jumpe dengan kawan dia dekat McD... 



aku ni kalau duduk dengan orang yang aku tak kenal, aku diam je... tapi memandangkan dia ni jenis yang banyak cakap dan kak fasha pun duk sembang skali, boleh la sikit-sikit aku masuk.. tak ada la rasa asing sangat..hehehehe....
lepas tu kitorang gerak balik seri iskandar sebab nak pegi jumpe kawan kak fasha dekat Al-Bayan pulak sempena nama kawan kak fasha tu bayan.. hehehe.. kebetulan la tu... hujan pulak... jadi lama la kitorang kat situ...

bila hujan dah berhenti, baru lah kitorng gerak pegi kolej... ada auto show kat sana... saja la nak g support even budak-budak senior marketing kitorang... dalam banyak-banyak gerai kat situ, aku sangat tertarik kat auto show.. banyak la jugak kereta yang join.. tapi waktu kak fasah duk sembang ngan kawan die tu, aku ade la tertarik kat satu kereta ni.. luar bese je... tapi kat dalam memang best la.. smart kot... dah macam kereta VVIP dah aku tengok.. serius aku memang duk usha kereta tu je... 

ni la ade la sikit gambar yang aku amik td...


sebab malas nak upload banyak-banyak, jadi aku edit gambar tu jadikan satu gambar je... hehehehe...

tapi tak best sangat la sebab kitorang basah kena hujan... sejuk tak payah cakap la... dah la aku ni jenis yang tak tahan sejuk... harap badan je besar... huhuhuhuhu...


kak fasha hantar aku pegi rumah lili sebab motor aku kat sana... ika yang bawak... sampai je rumah lili, aku terus lari pegi toilet la.. hahaha... sejukkk!!!

elok je keluar dari toilet, handphone aku lak bunyi... "apehal lak kak nurul call ni?" hehehe.... "hello bie, nak ikut g ipoh x petang ni? g ngan teddy bear(bf kak nurul).. solehah ikut skali.." aku pun ambil la masa tuk berfikir.. soalan pertama aku tanya... "kena bayar apa-apa tak?" hahaha... tak leh blah kan? bila kak nurul cakap free.. laju je aku kata "ok.. on... ambik bie kat rumah lili"...

hehehe... jadi, tggu je la kak nurul datang kejap lagi... nanti kalau ada cerita best, aku tulis lagi... ni pun aku tulis saje2 je... jadi, aku tak marah pun kalau korang kate entri aku ni memang sangat tak best!! hahaha..
bye korang


THANKS FOR READINGS!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...