tinggal kan link anda kat sini (^_^)

BLOGGER TERBAIK

Pages

Wednesday, October 20, 2010

konflik yang melanda diri

nape la sejak akhir-akhir ni aku rase jiwa aku ni x tenteram... serba tak kene je rase nye... rase cam mane ek? xtau la nak cakap cam mane.. yang pasti aku dapat rase kan kehidupan aku sekarang ni ade yang tak kene... aku pun tak tau la apa masalah aku.. korang tau tak ape masalah aku? hehehe...

mungkin sebab esemen? tapi aku rase x.. banyak mane pun esemen, aku tak cam ni.. aku tak suke la keadaan macam ni.. kadang-kadang aku rase gembira.. kadang-kadang aku rase sedih...


hmmm.. dah cam orang tak betul dah.. kan?

macam-macam konflik ada kat dalam diri aku ni.. nak kene pegi jumpa kauselor  kot.. tapi cik amin kata, kaunselor ni die tolong bagi pendapat dan dengar masalah kita je.. bukan selesai kan masalah kita.. yang kene buat keputusan tuk kita adalah diri sendiri.. tak gitu?

mail de pesan kat aku... lau de masalah, mengucap banyak-banyak dan istighfar.. ingat ALLAH.. tapi bukan bermakna time susah je baru nak ingt ALLAH... salah tu adik-adik... hihihi... betul la tu kata mail... aku pun tak cakap die salah.. huhuhu..  apa-apa pun yang terjadi, back to the QURAN...


kita sebagai umat Islam, segala perbuatan kita mestilah kerana ALLAH... sebab tu la kita tak boleh buat perkara yang dilarang oleh ALLAH.. baru la hidup kita tenang dan selamat.. kesimpulan nye, aku pun kena muhasabah diri.. baiki mana yang salah.. harap-harap lepas ni aku lebih tenang... amin...
THANKS FOR READINGS!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...