tinggal kan link anda kat sini (^_^)

BLOGGER TERBAIK

Pages

Wednesday, October 20, 2010

aku, si ain ngan orang x betul..

         
salam.. pekabo sume.. hehehe... 

disebabkan aku xtau apa nak buat oleh kerana kelas networking telah dibatalkan, jd aku duk la mengelamun sorng2.. 
dalam duk mengelamun tu aku tergelak sorang2.. korng nk tau knp? sbb nye aku teringat kisah aku waktu skolah dulu...

sebelum ni aku penah cite kat korang sal zaman skolah aku kan? ala.. yang tajuk kembali-ke-sekolah tu.. tp kali ni bkn sal sekolah.. kali ni sal aku ngan kawan aku si ain kt stesen bas kuala terengganu...

aku ni dulu kelam kabut skit.. skrg x la kot.. hahaha... 

waktu tu kitorng nk g cr baju kat atas stesen bas tu.. dr bank CIMB, nk g stesen bas kene lalu jalan belakang.. duk kitorng berjalan tu, ade la ternampak org yang x berapa nak betul kt tepi jalan tu.. xtau la ape yang die ngan wat.. si ain ni tunjuk la kat aku.. aku marah la.. "ish, xyah la tunjuk2" dah si ain ni gelak kan aku..

aku pun jalan je la terus.. mlas nk layan si ain tu.. dah paham benor dah ngan prangai die tu.. duk aku syok jalan, si ain dr blakang jerit  "bie, org gile tu kejor mung!"aku tanpa pandang ke belakang, terus lari selaju yang mungkin..

pastu aku pun berenti dan toleh ke blakng, si ain duk gelak kan aku.. aku punye kompius time tu.. aku tgk la kt org yang x brapa nk btul tu elok je duk kat tempat asal yang aku ngan si ain ni tgk.. kurang tol asam masin si ain ni.. yang aku ni pun satu, dah tau si ain tu cam tu, aku duk caye gak.. hahaha... mmg xbrenti la si ain tu gelak kan aku... bengang ade gak time tu.. tp lawak nye yang lebih... xpasal2 aku paksa si ain  ni singgah toilet.. terkejut wei...

mmg xleh lupa lah.. byk ag cerita aku ngan si ain ni..  tp yang xbest aku nk cerita sbb asyik aku je yang kene ngan si ain tu.. hmm... nasib badan... hahaha... xpe2... aku dah maafkan ko si ain.. hehehe...

smpai sini la dulu cerita aku.. aku nk siap2 g kelas pulak ni.. nnt x pasal2 xleh masuk kelas cik amin.. k tata.. chaw cincau.. hahaha...





THANKS FOR READINGS!

5 comments:

Liyana Adnan said...

cm kenal jew smile2 nie sume..anda dpt kt mne ekk..hahaha

♥ sempoi295 ♥ said...

amik dr kamu ler...

Liyana Adnan said...

hehe..owhh mcm 2...xpe2..sharing is caring...

.bila.xsaN.menulis. said...

erkk!!

♥ sempoi295 ♥ said...

liyana adnan;hahaha.. tu la... sharing is caring..

exsan; yup..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...