tinggal kan link anda kat sini (^_^)

BLOGGER TERBAIK

Pages

Thursday, November 25, 2010

(-_-')



hmmm... kenapa aku rasa macam ada yang tak kena ngan aku hari ni... aku rasa macam kosong je... tak kan sebab aku tak jadi balik Terengganu malam ni kot.. rasa macam tak je.... tapi aku betul-betul rasa tak bermaya.. aku rasa lemas... rasa macam ade sesuatu yang buat perasaan aku rasa berat... aku rasa sesak... kenapa dengan aku ni???



sejak kebelakangan ni, ada je yang tak kena ngan aku... aku dah mula hilang kesabaran... cepat je nak melenting.. padahal sebelum ni aku boleh je berdiam diri... atau tahap kesabaran aku dah sampai ke tahap tertinggi?? aku senang je nak menunjukkan rasa tak puas hati aku kat orang yang buat aku meluat... bukan niat aku nak pamerkan rasa hati aku... tapi itu la yang berlaku sekarang ni.. aku pun tak faham ngan diri aku sendiri... hmmm...



betul la... tak ada orang yang sempurna dalam dunia ni... termasuk la aku... aku sebenarnya tak suka nak marah-marah orang ni.. sebab aku tahu, bila kita dah marah orang tu, kesan kat dalam hati tu susah nak hilang.. sebab aku penah rasa semua tu... ego nya aku... kenapa aku jadi macam ni? aku tak suka la bila dah jadi macam ni... tapi aku yang sebabkan menda ni jadi...  adus... sakit nya kepala aku... jahat nya aku ni... aku tak tahu nak cerita kat sape.. aku harap lepas ni aku aka rase lebih lapang bila dah lepaskan kat dalam blog ni... 

entri ni sekadar nak kurangkan beban yang ada akat dalam dada aku nih.... semoga ALLAH tenangkan hati aku yang sedang bergelora ni... amin...



thanks sebab korang sudi nak baca entri aku ni... 




THANKS FOR READINGS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...