tinggal kan link anda kat sini (^_^)

BLOGGER TERBAIK

Pages

Tuesday, November 23, 2010

aT ThaT DaY (*o*)

Jam menunjukkan pukul 5 petang... tik tik tik... terdengar bunyi kereta masuk ke pengkarangan rumah... aku, lili dan ika bangun untuk melihat siapa yang datang... masing-masing menjerit apabila mendapati, orang itu adalah NorLina ShafaWaTi... hahahahaha... cerita nak gempak je... kikiki... 

sha duk membebel bile kad touch 'n' Go die termasuk kat bawah bahagian radio kereta.. jenuh kami duk try nak keluarkan kad tu.. tapi hampeh.. last2 sha call mak die.. atas nasihat ayah sha, kami g mintak tlg kawan ayah sha kat dalam kuaters polis.. makcik buatkan air oren.. cm tahu2 je memang ngah dahaga.. hahaha...duk sembang2, kereta pun siap.. dah berjaya keluarkan kad tu... hehehe... kami pun mintak diri untuk balik.. waktu tu pun dah kul 6 lebih.. cam tak best la duk umah orang lame2.. padahal memang nak balik.. hik hik hik...

balik dari umah kawan ayah sha, kitorng memang tak balik rumah dulu la... port biasa la... kat tasik UTP... memang tu je port kitorang bile petang.. hehehe... sembang punye sembang plus merapu dan bergelak ketawa, dah kul 7.. memandang kan perut dah berbunyi, kami bergegas balik nak mengadap laksa yang sha bawa dari penang.. nyum.. nyum.. hehehe...

bila dah makan, masing2 tunggu giliran tuk mandi.. nanti kul 8 nak pegi umah cikgu sadri.. nak tanya sal umah... duk siap2, kul 8 lebih gak la baru keluar umah... bila g umah cikgu, anak dia kate dia pegi kat homestay.. kitorng pun pegi la kat homestay dia... duk sembang punye sembang, dah pukul 9 lebih... 
destinasi seterusnya kat manjung... ika dah mengidam nak karaoke... 2 jam lak tu.. memang lepas tu semua xde suara nak cakap.. hahaha.. tapi puas hati la... dah penat karaoke, kami singgah lumut sebab dah dekat.. hehehe... bile smpai je, dah banyak kedai nak tutup.. jadi kami juz tgk2 je la.. sha beli kasut kat keon.. aku, lili ngan ika beli jeruk je... dah masuk pagi, kitorang makan jeruk.. lili pun cakap la kat aku "k.bie tu makan jeruk, nanti sakit perut.." aku pun cakap la tak de nye.. berlagak (memang sampai hari ni aku sakit perut).. hahaha...bile dah de laki dtg kacau, kitorng tukar tempat pegi lepak kat playland lak... duk syok2 men jongkang-jongkit, ade gak mat-mat moto datang... sebelum ape2 jadi, kitorang gerak masuk kereta.. 
terus balik je la...  baru je nak berseronok... tahu la aku kami ni comel.. hahaha...


memandangkan masing2 da lapar, kitorng pun singgah la Al-Bayan sebelum balik... dah kul 3 pagi baru balik rumah...hehehe... cadang nye nak sambung tengok muvee... tapi mata memang tak boleh nak buka dah... tutup laptop, tutup lampu.. pastu bersembang ngan lili... xde lak rase mengantuk... last2 kul 6pg baru tido... hikhikhik...  


hehehe... mesti korang rase bosan kan? tapi......... ade aku kesah ke?? hahaha... gurau je... jangan la amik hati.. hehehe... sampai sini je la.. aku pun malas nak cerita panjang.. mata pun dah mengantuk dah ni.. mane tak nye, dah pukul 4.48 pagi dah.. esok nak pegi kolej pulak.. so, aku tido dulu la ye.. hehehe... morning....








THANKS FOR READINGS!

2 comments:

.bila.xsaN.menulis. said...

erk..ape nh..hahaha

♥ sempoi295 ♥ said...

hahaha... ntah la.. bie pun xtau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...