tinggal kan link anda kat sini (^_^)

BLOGGER TERBAIK

Pages

Sunday, March 13, 2011

dah sampai masa ke?

assalam readers!! 
ape khabar? sihat semua? hehehe.... rindu nye kat korang.. dah lama x update blog nih...

sejak balik terengganu nih, keje aku g kenduri kawin je.. maklumlah.. cuti sekolah.. ramai la yang kawin.. yang x best nye sbb skrng ni musim hujan.. jadi x brapa nak best la kuar rumah... memandangkan yang kawen tu sepupu ngan member aku. jadi kene la berkorban juga.. berani betol dorang kawin di usia yang muda... mungkin la biasa bagi dorng tapi x bagi aku.. sbb aku x ready ag la...

image : pakcik google


korang rase umo 22 dah terlalu tua ke lau still xde boypren ag? x kot kan? hehehe... semalam anak jiran aku kawen... ade la perarakan kompang pengantin lelaki smpai.. aku dari apur cepat2 berlari nk tengok.. hehehe... dalam duk syok tengok tu, tibe2 ade orang cakap 
kekg bila tura kawen, ma nak panggil cina menari ngan naga  

image : pakcik google

biar betol ma nih... aku gelak je la.. malam tu pulak, mak aku beria suh diet.. kate nye cari laki yang dah keje... senang idup... masa depan terjamin... aiyo... ape kene la ngan mak aku nih... sebelum nih bukan men ag dia suh fokus kt study...

alahai mak.. huhuhu...


THANKS FOR READINGS!

2 comments:

HaNiEeZ said...

mak yg sporting..=)

sempoi295 said...

huhuhu...
tu la...
tapi mungkin juga sbb umo bie dah masuk 22.. tp xde pakwe lagi.. mak ingt anak die x laku kot.. hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...