tinggal kan link anda kat sini (^_^)

BLOGGER TERBAIK

Pages

Saturday, September 25, 2010

...sehari bersama sepupuku...

tiba lah kami di kampung ayah umah ayah long.. kami disambut dangan mesra.. maklum la... org jauh la katakan... hahaha.... dah salam2 tu.. kami lari ke umah mak teh kami yg hanya bersebelahan ngan umah ayah long.. sbb kt umah ayah long ramai yg dewasa.. kami g la cr sepupu kt umah mak teh..

borak punye borak.. sepupu aku si azizi nih die g bkk cite lame sal aku ngan fadhli.. iaitu 1st love aku diwaktu aku mula mengenal cinta.. (bkn cinta.. tp cinta monyet) aku sempaat la sembang ngan fadhli tu kt tpon.. die kate rindu nk dengar sore.. xtahu la.. beberap minit pastu die dtg umah mak teh aku selaku umah best pren die si azizi tu,.. huhuhu.. alamak!! makin ensem la pulak mamat nih.. hahaha.. gedix tol aku... tp kitorng x byk sembang pun.. duk senyum2 je.. xtau nk sembang pun.. sume org tahu hubungan aku ngan die.. termasuk la mak aku.. segan gak kt mak aku time tu.. tp mak wat xtau je... hehehe..

cepat tol mase berlalu.. tetibe "tura, aisyah!!! ma nk g umah mak cik lak.. " huhuhu.. smpai situ je la... sblm balik tu, sempat la aku beri senyuman terakhir kt die.. terakhir?? akhir tuk hari tu la.. hehehe... selamat jalan sume...

                                           *************************************

kami x trus g umah mak cik... tp kami g umah pak su dulu.. lame gak la kt ctu.. bermula asar smpai ke isyak... waktu tu aku agak x selesa sbb perut aku wat hal.. meragam tetibe.. adussss... sakit... tahan je la... (bukan nk buang air) aku diam je la...  huhuhu...  balik dr umah pak su, trus ke umah makcik..

hehehe... ramai gak la org... penuh umah... yg best nye bile aliya (anak k.ja) ade... comey tol die... geram... anak abg arshad pun ade... danial ngan haikal... hehehe.. meriah sgguh umah mak cik malam tu...  


 yg lg xsangka, makteh pun ade kt sane... x lama pastu, mak long pun smpai.. hahaha... mmg bertambah meriah la... mmg syok la thun ni raye kt sane...

bile kt bwah tu dah penuh, kami yg ppuan ni g la nek bilik atas... g solat, mandi n bertukar cerita... huhuhu... bile dah penat bersembang, kiitorg mula la nk melalut yg bukan2... hehehe... cm2 bende yg kami duk merepek... hahahaha... penat gelak je... dalam gelak2 tu, tetibe dtg la 1 idea nk amik pic... dan bermula la kesengalan kami time nih...  hahaha... antara pic kami:













ni la kami yg sentiasa sengal... tp x termasuk aku kot.. hahaha... maklum la jumoe pun setahun sekali je... nnt thun dpan balik sume dah besa.. xtau la leh jumpe ke x.. mane la tau dah keje jauh2... cm abg pijo... dah keje, dah kawen, ssh dah nk jumpe... xleh dah nk gurau2 cm dulu... huhuhu... yg penting, korng mmg best la...
THANKS FOR READINGS!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...