tinggal kan link anda kat sini (^_^)

BLOGGER TERBAIK

Pages

Saturday, April 16, 2011

sakitnye~~

aduhhhhh!!! sakit nye... mana nak cari ubat ni?? kat klinik pun xde ubat??? macam mane ni?? parah ni.. parah... aduhhhh.... tak ape, tahan sikit je lagi.. nanti ok la tu agaknye.... ade lagi beberapa minggu je... tahan la sikit... nanti ade la ubat tu... sabar ye....

sakit nya bila bertepuk sebelah tangan... setelah 2tahun cuba untuk mendekati, dan 1tahun setengah berkawan dengan rapat nya, akhirnya aku hanyalah bertepuk sebelah tangan... 


ape punye perasan la ko ni bie? ko ingat die suke ko ke? malu la sikit.. pergi tengok cermin tu.. ko sape pada die? kawan biase je tau.. tak payah la ko nak perasan lebih sangat... lupakan je la niat ko tu bie... nanti ko jugak yang susah... 

dah2.. lepas ni tak payah nak perasan sangat.. buat biasa-biasa dah la.. tak payah la nak mengharap sangat... dah terang-terang dia tak suke ko... 

hahaha... perasan nya aku... walaupun die tak tahu yang aku suke dia, aku dapat rase yang die memang tak suka aku... dah cukup-cukup.. mulai sekarang, aku tak akan mengharapkan ape-ape...

betapa  sakit nya bertepuk sebelah tangan...


THANKS FOR READINGS!

2 comments:

PutRee SeJiNjaNg said...

salam kenal dear....
thanks sebb sudi visit blog tilla...dah follow u balik...do keep in touch k..:)

sempoi295 said...

waalaikumussalam...
welkem n thanks to tilla juga sbb sudi bagi feedback.. (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...