tinggal kan link anda kat sini (^_^)

BLOGGER TERBAIK

Pages

Sunday, August 15, 2010

p e r p i s a h a n

akhir nye jln yg terbaik utk kami adalah berpisah... tu la keputusan yg die buat.. aku xleh nk kate pe.. xpe la lau tu yg wat die bahagia... buat mase ni biar la aku dengan dunia aku... xpe... dalam masa yang sama, leh la aku perbaiki kekurangan yg ade pd diri aku ni... aku x rase yg aku leh bahagiakan org wat masa ni... xpe2... aku redha... dlm keadaan skunk ni, leh la aku fokus trus pada study aku... aku akan cube berubah ke arah yg lebih baik.. thanks sbb die mengajar aku erti sy n menghargai antara satu sama lain... hehehehe... xpe la... dah takdir.. nk wat cm ne... k la.. mekasih sbb pernah hadir dalam idup aku... salam...
THANKS FOR READINGS!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...